Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първият е със светодиодна подсветка. Аз такъв си взех.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • Демек мога да си го направя да свети зелено.
      sigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99

      Comment


      • можеш, ама няма да докараш цвета на таблото. другото кофти е че трябва да пуснеш вакумно маркуче от уреда до мотора. а ако вземе че изплюе ще има да се чудиш какво става с колата.
        точка

        Comment


        • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          Първият е със светодиодна подсветка. Аз такъв си взех.
          Да ма е затворен като консерва няма отваряне

          ---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:43 ----------

          Първоначално публикувано от error145 Покажи съобщение
          Демек мога да си го направя да свети зелено.
          Можеш ако успееш да го отвориш без да го строшиш
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • А можете ли да препоръчате някой, който да не е вдо, греди и т.н. , смисъл евтин, ама да може да му се смени подсветката...
            sigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99

            Comment


            • Първоначално публикувано от error145 Покажи съобщение
              А можете ли да препоръчате някой, който да не е вдо, греди и т.н. , смисъл евтин, ама да може да му се смени подсветката...
              Еми този ментето на ВДО е перфектен,слагаш му къфто цвят искаш и най-много се връзва с оригиналното табло.
              Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
              Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
              Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
              Mercedes Benz A170 CDI FL '01
              Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

              Comment


              • А някой със 145/146, който си е сложил бууст метър може ли да постне някоя снимка да видя г/д как свети заедно с таблото.
                sigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99

                Comment


                • Тази сутрин ми бяха замръзнали ключалките,вратите,въобще цялата кола.На едната ключалка ламаринката,която предпазва да не влизат буклуци остана отворена и не се върна и сега зее дупката за ключа.Случвало ли се е на някой друг и как да я накарам пак да се движи,че така ще влиза сняг и сутрин няма отваряне.
                  Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                  За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                  Comment


                  • И моята остана така, след едно "напъване" на празната ми глава, миналата зима. Пръсках вътре с разни смазки. Мога да я върна, но при следващото вкарване на ключа е пак същото. Предполагам нещо се счупи вътре и няма оправяне.
                    146 1.6TS CF1 '98

                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
                      И моята остана така, след едно "напъване" на празната ми глава, миналата зима. Пръсках вътре с разни смазки. Мога да я върна, но при следващото вкарване на ключа е пак същото. Предполагам нещо се счупи вътре и няма оправяне.
                      Как се сваля патрона да го разглобя?Сигурно има пружинка която да връща ламарината.
                      Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                      За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
                        Как се сваля патрона да го разглобя?Сигурно има пружинка която да връща ламарината.
                        Трябва да разкачиш кората, след това пластмасовото лостче, което предава движението към бравата. Самият патрон се държи с пружинна стоманена пластина - издърпваш я настрани. Само не помня дали не трябваше да се завърти нанякъде ключа за да може да излезе патрона.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                          Трябва да разкачиш кората, след това пластмасовото лостче, което предава движението към бравата. Самият патрон се държи с пружинна стоманена пластина - издърпваш я настрани. Само не помня дали не трябваше да се завърти нанякъде ключа за да може да излезе патрона.
                          мисля че направо излизаше. то на тенекията и на патрона има едни чопове. проблема е че и да се извади, мисля че нямаше достъп до въпросната пластина. освен това патрона има един пластмасов кожух който е много важен, но и много лесно се чупи.
                          точка

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                            Трябва да разкачиш кората, след това пластмасовото лостче, което предава движението към бравата. Самият патрон се държи с пружинна стоманена пластина - издърпваш я настрани. Само не помня дали не трябваше да се завърти нанякъде ключа за да може да излезе патрона.
                            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            мисля че направо излизаше. то на тенекията и на патрона има едни чопове. проблема е че и да се извади, мисля че нямаше достъп до въпросната пластина. освен това патрона има един пластмасов кожух който е много важен, но и много лесно се чупи.
                            Мерси за разяснението!Какво излиза в крайна сметка,че и да го сваля няма как да оправя ламарината?Преди малко е човърках с една пинсета и игла,но не се затваря на цяло.Връщам я до средата и после като вкарам ключа пак си остава отворена.Има ли някой,който да е успял да е поправи?
                            Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                            За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                            Comment


                            • Колеги помагайте. Прецаках си имобилайзера, постоянно свети ключа и немога да запаля. Неиска да го разпознае, пробвах с мастер ключа и с него нетстава. Закарах я е сервиз и вече трети ден не може и там момчето да я запали.Казва че в началото разпознава ключа и като завърти да запали
                              и пак светва и не иска. Проблема дойде от това,че от студеното ми се развали оборотомера и неиска да отчита оборотите, и стрелката си стоеше на едно място. И аз реших, че може да е изгорял някой бушон на таблото и сътветно почнах да ги проверявам всичките, но те баха здрави. Само че допуснах грешка, че ключа го бях оставил в контакта и като се опитах да я запаля не можах, светна ключето с надпис коде на таблото и неще. Моля ако някои има идея, как да си я направя да сподели, че ма е яд да виси в сервиза и нищо немогат да я направят.
                              Last edited by junior; d.m.y г., 19:15.
                              sigpicAlfa Romeo 145 Junior 1.4 TS 103hp

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от junior Покажи съобщение
                                Колеги помагайте. Прецаках си имобилайзера, постоянно свети ключа и немога да запаля. Неиска да го разпознае, пробвах с мастер ключа и с него нетстава. Закарах я е сервиз и вече трети ден неемойе и там момчето да я запали.Казва че в началото разпознава ключа и като завърти да запали
                                и пак светва и неиска. Проблема доиде от това,че от студеното ми се развали оборотомера и неиска даотчите оборотите и стрелката си стоеше на едно място. И аз реших, че може да е изгорял някои бушон на таблото и сътветно почнах да ги проверявам всичките, но те баха здрави. Само че допуснах грешка, че ключа го бях оставил в контакта и като се опитах да я запаля не можах, светна ключето с надпис коде на таблото и неще. Моля ако някои има идея как да си я направя да сподели, че ма е яд да виси в сервиза и нищо немогат да я направят.
                                Откачи акумолатора и го остави така за 10-тина минути, след което преди да го сложиш, дай на контакт и тогава сложи акумолатора, обикновенно така се оправя този проблем
                                Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                                Comment

                                Working...
                                X